Sommarfest i skolparken - fredag 21 juli

Välkommen till Fritidsbankens sommaravslutning, fredag 21 juli klockan 11.00-15.00 med särskilt besök av bandet Smash Into Pieces!

Välkommen till Fritidsbankens sommaravslutning! Vår sommarturné lider mot sitt slut och vi bjuder därför in till en sommarfest för hela familjen. Extra särskilt för i år är att medlemmar från bandet Smash Into Pieces kommer att vara på plats för att träffa fans, delta i tävlingar, svara på frågor och sälja merch. Missa inte detta!

VAR? Skolparken, Nora

NÄR? Fredag 21 juli, klockan 11.00-15.00

Smash Into Pieces är på plats från klockan 13.00

Under dagen sker massor av aktiviteter runt om i parken; så som fiskedamm, ansiktsmålning, testa på sumobrottning, slackline, med mera. På plats finns även IFK Nora handboll, Nora BK, Nora Naturskola, Djur i skolparken, Noraglass och Bergslagsguiderna.

Välkomna!

Evenemanget anordnas av Nora kommun samt Fritidsbanken.

Informationsägare: Fritidsbanken